Сьогодні саме Азія є трендоутворюючою для світового автопрому. З огляду на розміри азіатських ринків і концентрацію тут автовиробництва, останні десятиліття цей регіон визначає погоду для всіх найбільших виробників – передає SpecMachinery.com.ua з посиланням на Укравтопром.
Після світової фінансової кризи 2008 року середньорічний темп зростання в період між 2008 і 2018 роками, з урахуванням впливу кризи, склав 3,1%.
Темпи зростання значно коливалися від 3% в Європі до більше 10% в Африці. В Азії автовиробництво демонструвало стабільне зростання протягом тривалого кризового періоду.
Головною тенденцією минулого десятиліття в розвитку автовиробництва є переміщення більшої частини світового виробництва в країни, що розвиваються. Таке переміщення стало цікавим для виробників внаслідок хороших показників на ринках, перш за все, таких країн як Китай та Індія.
У той же час в Європі ринки, що розвиваються, демонстрували куди більш скромні темпи, ніж в Азії, тому потенціал зростання автовиробництва тут в значній мірі залежав від експорту.
В Америці лідерство з виробництва автомобілів з найстабільнішою і високою динамікою зростання впевнено продовжують зберігати за собою США, тоді як ринки регіону, що розвиваються, як і раніше демонструють високий рівень нестабільності.