Марка Volkswagen Комерційні автомобілі віднині вибудовує свою візуальну концепцію, фокусуючись на людях і їх історіях.
«Зараз ми представляємо оновлену гаму моделей T6 – виключно сучасну, таку, що має більше цифрових сервісів і можливостей підключення, – зазначив Хайнц-Юрген Лев, член правління Volkswagen Комерційні автомобілі, – А на початку поточного року марка презентувала ID. BUZZ, який, на мій погляд, є найбільш емоційно привабливим автомобілем з сімейства ID. Зараз ідеальний момент, щоб оголосити про ребрендинг Volkswagen Комерційні автомобілі».
Адаптація до нового дизайну відбувається поступово: від візуальної мови до загальної корпоративної концепції дизайну друкованої продукції марки, онлайн-матеріалів, брендингу дилерів і, нарешті, логотипу. Новий логотип став мінімалістичний і сучаснішим, він виконаний в двовимірному, плоскому дизайні з акцентом на основних елементах. Таке переосмислення дозволить використовувати його більш гнучко і зробить легко впізнаваним в цифрових медіа.
Тобіас Фолькмер, глава відділу маркетингу і продуктового маркетингу Volkswagen Комерційні автомобілі пояснює:
«Наша маркетингова стратегія нерозривно пов’язана з digital-середовищем. Ми не стоїмо на місці і хочемо зміцнити емоційний контакт з нашими клієнтами. В ході перетворень ми сконцентрувалися на розробці образу, який ідеально підійде для нашої цільової групи. Крім того, автентичність бренду грає зараз більш важливу роль, ніж будь-коли раніше».
Такий підхід до комунікацій у всіх галузях і зміна способу трансформує Volkswagen Комерційні автомобілі в сучасного постачальника мобільних рішень майбутнього.