Владислав Криклій вважає, що необхідний спеціальний закон, оскільки пілотний проект не зможе працювати через монопольного становища «Укрзалізниці». Також, в залізничній галузі новий міністр виступає за створення трьох різних операторів - інфраструктури, вантажних і пасажирських перевезень. Про це йдеться в статті ЦТС.
Повну приватизацію «Укрзалізниці» він вважає в даний момент «безрозсудною».
Владислав Криклій підтримує ідею концесії і є прихильником ДПП в таких галузях, як автодорожнє будівництво, портова галузь, залізниця. Анонсував прийняття закону про концесії автомобільних доріг уже в вересні, а пізніше - єдиного закону про концесії.
Також він виступає за створення і розвиток фондів за типом Дорожнього фонду в інших транспортних галузях - залізничної, морський, авіаційної.
Крім цього, Владислав Криклій вважає пріоритетом питання будівництва доріг і ГВК, автоматичної фото- і відеофіксації порушень ПДР. Пропонує розподілити відповідальність за утримання доріг між «Укравтодором» та місцевою владою, перераховувати частину суми з адмінштрафів власникам доріг.