Як пише Profidom.com.ua, на Caterpillar (США), Komatsu і Hitachi (обидві - Японія) припадає близько половини всіх поставок спецтехніки. Про це йдеться в дослідженні Transparency Market Research.
Решта 50% розподілені між сотнями інших компаній, в т.ч. John Deere, JCB, Doosan, Volvo, Atlas Copco і Terex.
Основні фактори успіху лідируючих виробників: широкий спектр виробленої техніки, наявність мережі представництв і дилерів по всьому світу, додатковий сервіс (ремонт, техобслуговування, навчання), велика увага до економічності і екологічності техніки.
Ключовими чинниками зростання галузі в Transparency Market Research називають стрімкий розвиток інфраструктури в країнах, що розвиваються, таких як Китай, Бразилія, Аргентина, Індія, Південна Корея, Південна Африка і Туреччина. У зазначених регіонах за останнє десятиліття активізувалася урбанізація і розвиток інфраструктури. Відкривши в країнах, що розвиваються масу своїх представництв, гіганти галузі поділили ринки між собою.
Проте інші виробники також активно розвиваються.
Так, наприклад, британська JCB, що є одним з найбільших світових виробників спецтехніки, оголосила ряд новинок, здатних кардинально вплинути на галузь. Зокрема, кілька років тому ажіотаж викликала новина про створення абсолютно нового виду спецтехніки під назвою Телескід (Teleskid), продемонстрована на виставці ConExpo. Це свого роду гібрид компактного навантажувача з бортовим поворотом, у якого є властивості телескопічного навантажувача.
Свого часу саме засновники JCB придумали дуже популярний нині екскаватор-навантажувач, що став найбільш універсальним гібридним видом спецтехніки. Тому не виключено, що і нове творіння викличе «технічну» революцію в сфері спецтехніки для будівництва. На сьогоднішній день в активі дві моделі "Телескіда" - 3TS-8W і 3TS-8T AG.