Вівторок, 26 лютого 2019 17:37

«Мотор Січ» готує нові вертольоти

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, АТ «МОТОР СІЧ» продовжує сертифікаційні роботи по вертольотах МСБ-2 і МСБ-8.

Нагадаємо, з 2010 року одним з основних напрямків діяльності компанії є розробка, виготовлення і подальша сертифікація вертолітної техніки. Першими вертольотами, які отримали сертифікати Державіаслужби України, стали модернізовані Мі-8МСБ і Мі-2 з двигунами АІ-450М-Б - передає SpecMachinery.com.ua.

Отримавши досвід модернізації вертолітної техніки, запорізькі авіабудівники приступили до реалізації програми з розробки нових конструкцій: МСБ-2 і МСБ-8.

МСБ-2 «Надія» - це новий легкий багатоцільовий вертоліт. На даній моделі встановлені двигуни ДП «Івченко-Прогрес» АІ-450М-П (злітною потужністю по 465 к.с. кожен) і нова трансмісія на основі головного редуктора ВР-442П розробки АТ «МОТОР СІЧ». Незважаючи на те, що вертоліт належить до легкого класу, він може брати на борт 7-9 пасажирів. У конструкції МСБ-2 широко використовуються композиційні матеріали. Очікувана практична стеля становить 5000 м, а дальність польоту з основними баками - 730 км.

Новий вертоліт цивільного призначення МСБ-8 - призначений для виконання широкого спектру комерційних завдань: перевезення пасажирів і вантажів, пошуку постраждалих в результаті надзвичайних ситуацій, екстреної медичної евакуації та інших варіантів цивільного застосування.

В даний час на АТ «МОТОР СІЧ» виконуються дослідницькі роботи, результати яких будуть використовуватися для сертифікації гвинтокрилої машини.

На наступній стадії робіт планується заміна металевих лопатей несучого гвинта на композитні.

Також планується збільшення максимальної злітної маси вертольота до 15 тонн, для чого кількість лопатей буде збільшена до 6 і розроблена нова втулка несучого гвинта. Очікується збільшення вантажопідйомності до 5000 кг всередині вантажопасажирської кабіни і до 6000 кг на зовнішній підвісці.

Модифікація МСБ-8 із збільшеною злітною масою отримає більш потужні двигуни і новий редуктор власної розробки ВР-17, який на даному етапі проходить стендові випробування.

Крім збільшеної злітної маси і корисного навантаження, цивільний вертоліт МСБ-8 буде відрізнятися поліпшеними льотними характеристиками. Очікувана максимальна висота польоту 7500 м, а перегоночная дальність складе 1467 км.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: