Загалом було реалізовано 56 173 од. техніки – вантажівок, автобусів та фургонів. Це на 61% перевищує показники за аналогічний період минулого року. Виторг у річному еквіваленті зріс на 41% – до 7 млрд євро.
Операційні результати склали 476 млн. євро, а операційна рентабельність продажів – 6,8% (у другому кварталі – 7,7%). За перші 6 місяців цього року кількість замовлень збільшилась на 4% – до 49 517 од.
На додаток до зростання обсягів продажів на операційний прибуток позитивно вплинуло найкраще ціноутворення на нові та вживані автомобілі, підвищення маржі у бізнесі автомобільних послуг та заходи щодо підвищення ефективності витрат, такі як реорганізація у бізнес-напрямку «Автобуси».
На операційний результат вплинули вищі ціни на матеріали та енергію, а також вищі витрати на персонал, частково у зв’язку з глобальним зростанням інфляції та пов’язаними з цим коригування зарплати.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, минулого року на операційний прибуток суттєво вплинули зупинки виробництва на деяких заводах.