Машина не має звичного моторного відсіку, оскільки тут використовується модульна система приводу.
На даху встановлені легкі композитні балони, що містять 51,2 кг водню. Також застосовуються 60-кіловатні батареї власної розробки, що виконують допоміжні функції при розгоні або гальмуванні (рекуперації).
Запас ходу в залежності від погодних умов може досягати 350 км. На повну заправку потрібно близько 20 хвилин.
Пасажиромісткість - до 140 чол. Електробус сертифікований за типом І та ІІ, а тому може експлуатуватися і на міжміських маршрутах.
Можна вибрати один із чотирьох варіантів схеми дверей: 2-2-2-0, 1-2-2-0, 1-2-2-2 або 2-2-2-2. На моделі застосовується кондиціонер із тепловим фільтром, який використовує тепло ззовні.
Свою першу 12-метрову модель водневого автобуса компанія Solaris запустила у виробництво у 2019 році. З того часу до Італії, Німеччини, Нідерландів, Швейцарії та Польщі поставлено 100 таких машин.
Що ж до нової, 18-метрової моделі, то вона почне надходити покупцям вже у другому кварталі 2023 року.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, компанія Solaris є лідером щодо кількості поставлених електробусів на європейському ринку. Загалом підписано контракти на 2500 машин, які вже експлуатуються у 140 містах 21 країни.
Якщо ж говорити про всі автобуси марки Solaris, то сьогодні їх можна зустріти на вулицях майже 800 міст у 32 країнах.