Машина незвичайна тим, що має підпідлогове розміщення акумуляторних батарей. Більше того, навіть у стандартному виконанні – з батареями ємністю 306 кВт.год. пасажиромісткість досягає 110 чол.
А взагалі, на модель можуть встановлюватися батареї до 490 кВт.год. Щоправда, в цьому разі додаткові акумулятори розташовуються на даху. Вражає і запас ходу – від 500 до 600 км.
На розробку нового модельного ряду електробусів Сіте пішло близько 6 років. За заявою фірми, порівняно з попередніми електробусами споживання електроенергії скоротилося на 20–25%.
Спеціально для новинки було створено композитні боковини кузова. Це дозволило знизити вібрації та шум, покращити ізоляцію, що у результаті підвищило рівень комфорту для пасажирів.
Нове сімейство електробусів включає чотири моделі: довжиною 12,2 м (Low Floor та Low Entry), 13,5 м (Low Entry), 14,9 м (Low Entry) та зчленовану 18,1 м (Low Floor).
Завдяки більш оптимальному компонування в 12,2-метровому варіанті вдалося додати чотири місця для сидіння - загальна кількість стаціонарних крісел зросла до 45 (крім двох відкидних для розміщення колясок).
А завдяки малій вазі 13,5-метровий варіант доступний у двовісному виконанні – він має 53 місця для сидіння.
На виставці InnoTrans 2022 відбувся перший демонстраційний показ нової моделі. До цього машину засвітили лише на онлайн-презентації у травні минулого року, а рішення про запуск у серійне виробництво було ухвалено ще раніше – у грудні 2020-го.
Перші товарні машини будуть відправлені до фінського міста Лахті. Також компанія поставить велику партію нових Citea до Франції.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, VDL Bus & Coach на сьогоднішній день є лідером європейського ринку електробусів – за підсумками першого півріччя, із 1767 од. зареєстрованих нових машин на її частку припало 242 машини.