12-метрова пасажирська машина приводиться в рух від електродвигуна Siemens із номінальною потужністю 160 кВт, яка на піку досягає 230 кВт. Акумуляторна батарея (тип NMC) пропонується у двох варіантах ємності: 330 чи 495 кВтг.
Від цього вибору залежить діапазон дії з однієї зарядки, і він варіюватиметься від 300 до 500 км.
Італійці наголошують, що їх електробус можна налаштувати відповідно до потреб транспортних компаній. Крім вибору АКБ також згадується система камер замість дзеркал і кількість сидінь в салоні.
Щодо системи заряджання акумуляторів, то Industria Italiana Autobus заявляє, що їх можна заряджати за допомогою зарядного пристрою CCS з максимальною потужністю 130 кВт.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, автобуси Citymood 12e випускатимуться на заводі компанії у м. Флумері. Industria Italiana Autobus повідомила, що слідом за версією із акумуляторним живленням готується модель з водневими паливними елементами.