Незважаючи на те, що модель з такою назвою вже існує у фірмовій лінійці чотири роки, в даному разі це цілковито нова машина. Річ у тім, що Skoda Electric сьогодні не випускає власних автобусних кузовів, тому співпрацює з іншими виробниками.
Якщо раніше для моделі E'City брали кузови французької компанії Heuliez, то тепер їх замінили іншими – від автобусів Temsa Avenue. Наприкінці 2020 року чеська група PPF Group, до якої входить Skoda Electric, придбала 50% акцій збанкрутілого турецького виробника Temsa.
Що ж до нової моделі E'City, то вона 12-метрова, повністю низькопідлогова, масою 19 т.
Зовні Skoda відрізняється не тільки емблемою, а й переробленою носовою та особливо задньою частиною. Корма, що отримала інтегровані в бампер ліхтарі Hella Shapeline, тепер скидається на польські автобуси Solaris.
Салон пристосований для людей із обмеженими фізичними можливостями. Машину приводить в рух 160-кіловатний центральний електродвигун. Про його модель фірма не згадує, але з великим ступенем ймовірності це може бути мотор Škoda 4ML 3444 K/4.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, також немає інформації про тип та ємність джерел живлення. Повідомляється лише, що електробус зможе проїхати без підзарядки будь-якої пори року не менше 100 км.