Машина завдовжки 15 метрів, оснащена трьома вісями. Причому у цього автобуса дві вісі розташовані спереду, і вони є керованими. В задній частині конструкції лише один привідний міст.
Таке компонування передбачено, щоб досягти кращого розвантаження і довести повну масу автобуса до 22 тонн.
Кузов для першого екземпляра такого тривісника виконало місцеве ательє Caio. У рух автобус приводиться двигуном MAN, потужністю 277 к.с. Коробка передач – «механіка» ZF.
Заявлено, що за паспортної пасажиромісткості до 115 осіб подібні важкі одиночні автобуси можуть скласти конкуренцію зчленованим моделям.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, за розрахунками виробника, з урахуванням витрат на паливо та більшої швидкості проходження маршруту транспорт з подібним компонуванням може виявитися на 30% ефективнішим за традиційні «гармошки».