Українську сторону представляє Харківська міська рада, а з швейцарської сторони виступлять посол Швейцарії в Україні Клод Вільд і голова ради директорів Stadler Rail Group Петер Шпулер.
Також запланована презентація демонстраційного примірника трамвая Stadler-В85300М «Метелиця», а також ознайомча поїздка на ньому учасників конференції. Саме цей вагон - дослідно-демонстраційний екземпляр компанії Stadler, випущений ще в 2014 році на заводі в білоруському містечку Фаніполь.
Даний вагон в період з 2014 по 2019 рр. побував на дослідній експлуатації в багатьох містах. Також в окремі періоди до осені 2020 року працював в режимі дослідної експлуатації на маршрутах білоруської столиці Мінська.
Трамвай також був експонатом міжнародної виставки InnoTrans в Берліні в 2014 році. З жовтня 2020 року повернуто на завод-виготовлювач.
До Харкова вагон привезли 8 вересня 2021 року. Потім він проходив випробування і обкатку на території трамвайних депо і на вулицях Харкова в нічний час.
Довжина такого трамвая 26,7 метри, а стандартна ширина 2,5 метра. Рівень підлоги низький по всій довжині салону, але сидіння над ходовими візками встановлені на досить високих подіумах.
Є 60 сидячих місць, загальна місткість до 183 пасажирів при щільності до 5 осіб на квадратний метр. Трамвай двосторонній - з двома кабінами управління, є по 4 двері з кожного борту.
Має три візки - два моторні з колесами діаметром 61 см під кінцевими секціями та один безмоторний з колесами діаметром 53 см під середньої секцією. Загальна потужність тягових електродвигунів 560 кіловат. Максимальна швидкість обмежена 75 км/год.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, раніше в Харкові неодноразово заявлялося про плани виробництва трамваїв, причому вказувалося на ймовірність спільного виробництва з однією із чеських компаній.