Нове шасі Volvo BZL Electric розроблене як для одноповерхових, довжиною 11815 мм, так і для двоповерхових, довжиною 10 585 мм електробусів, із безліччю опцій для виробників кузовів і автобусів. Всі компоненти шасі і трансмісії були розроблені і виготовлені безпосередньо Volvo.
Трансмісія може бути налаштована як одним, так і з двома силовими агрегатами з вихідною потужністю не менше 540 к.с., які живляться від акумуляторної батареї ємністю до 470 кВтг.
Для одноповерхових версій пропонуються один/два двигуни, максимальною потужністю 200/400 кВт, а для двоповерхових - один електродвигун потужністю 200 кВт, які працюють в парі із двоступеневою автоматичною коробкою передач. Це збільшує крутний момент коліс на низькій швидкості і вирівнює піки струму, тим самим знижуючи споживання енергії і підтримуючи працездатність двигуна і акумулятора.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, тут доступна як швидка зарядка OppCharge з максимальною потужністю 300 кВт, так і більш тривала зарядка в депо з Combo2 або CCS, з максимальною потужністю заряду 150 кВт.