Одним з найважливіших питань, на яке звернули увагу бельгійські інженери, стало збільшення кількості пасажирів у салоні.
Результатом цього стало більш ефективне компоновання транспортного засобу, що дозволило отримати меншу споряджену масу автобуса, оптимальне розподілення ваги по всій довжині, а також більшу кількість пасажирів, аніж у попередньої моделі.
Пасажиромісткість нового 12,2-метрового електробуса Citea становить 110 осіб (45 місць для сидіння).
Батарейні блоки були інтегровані в підлогу, створюючи тим самим більше простору для пасажирів і знижуючи центр ваги автобуса. Фахівці компанії VDL розробили композитну боковину, що представляє собою єдину деталь. Це дозволило зменшити вібрацію машини і знизити внутрішній шум.
Нова лінійка Citea поки що складається з двох автобусів з низькою підлогою: LF-122 (довжина 12,2 м) і LF181 (довжина 18,1 м). Пізніше додасться двовісний варіант з довжиною 13,5 м - LE-135 і тривісний 14,9-Метроу електробус LE-149.
У нового покоління електробусів Citea значно покращилася дальність ходу: всі вони зможуть долати відстань від 500 до 600 км на одній підзарядці.
Ємність акумуляторних батарей для моделі LF-122 становить 490 кВтг. Таким чином, нові автобуси VDL будуть здатні обслуговувати маршрути протяжністю до 100 км.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в нових Citea була реалізована концепція різних кліматичних зон, які оптимізують внутрішній комфорт салону.