Техніка оснащена німецьким електродвигуном ZF CeTrax потужністю 300 кВт і з низьким споживанням електрики – передає SpecMachinery.com.ua.
Запас ходу в 280-320 км забезпечують батареї ємністю 285 кВт/год, а підзарядка займає 4-6 годин.
У салоні можуть розміститися 72 пасажири, з них 30 - на сидіннях. Всі ряди сидінь оснащені USB-портами, щоб пасажири могли зарядити в дорозі смартфони і планшети. Крім цього, один з входів обладнаний відкидним пандусом для зручності маломобільних груп населення.
МАЗ 303Е10 має збільшену площу панорамного скління, в салоні підтримується комфортний мікроклімат завдяки наявності кондиціонера і опалювачів, причому повністю електричних.
Водійське місце обладнане цифровою панеллю приладів. На екрані видно кожну деталь, включаючи дані з датчиків дощу, світла, систем безпеки ECAS і EBS. Електронне керування забезпечує автоматичну діагностику всіх бортових систем.