Якщо раніше запас ходу електробусів дозволяв пройти лише 30% від середньостатистичного європейського автобусного пробігу за день, то нові літій-іонні батареї нового покоління дали змогу підвищити цю цифру до 50%.
На додачу нові електробуси Mercedes-Benz eCitaro G забезпечені пантографами для швидкої підзарядки
Максимальна сумарна ємність батарей у одинарних електробусів - 244 кВт · год, а у зчленованого автобуса може досягати 396 кВт · год. Наразі у серійної 18-метрової машини повною місткістю 146 чоловік вона становить - 330 кВт · год.
Цього вистачає, за розрахунками конструкторів Mercedes-Benz, приблизно на 120 км шляху. В майбутньому очікується поява твердотільних літій-полімерних акумуляторів, ємність яких складе вже 441 кВт · год.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, для проміжної зарядки на кінцевих зупинках на електробусах із замовленої в Ганновері партії встановлені пантографи. Поточне замовлення ÜSTRA включає 30 одинарних eCitaro і 18 зчленованих автобусів eCitaro G.
Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами воих моделей Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.