Журналістам показали, як виглядає новий трамвай моделі TR3100 виробництва компанії «Еталон», зібраний в цехах Чернігівського автозаводу. Новий трамвай повинен пройти всебічні випробування в одному з міст України з наявним трамвайним сполученням.
Вагон - односекційний довжиною 15,9 метра без урахування зчіпки. Має змінний рівень підлоги - низький в середній частині між візками, туди ведуть дві широкі двостулкові двері. Над візками і в краях підлога висока, туди ведуть дві вузькі одностулкові двері. Усередині салону і на входах в передні і задні двері - по дві сходинки.
Салон має декілька варіантів компонування з різною кількістю сидячих місць - від 31 до 44. У першому вагоні застосований «мінімальний» варіант - 31 сидяче місце.
В новинці встановлено електронну систему управління виробництва молдавської компанії «Інформбізнес», яка, як заявляє виробник трамвая, має функції електродинамічного гальмування, «антиюз», рекуперації і вона на 40% економічніша, порівняно зі звичайним реостатно-контакторним приводом трамваїв типу «Татра-Т3».
Інформація про роботу системи управління обробляється бортовим комп'ютером і відображається на центральному дисплеї пульта в кабіні водія. Все електрообладнання трамвая виконано на основі сan-шини, що дає наступні переваги: зменшення кількості проводів, постійний контроль низьковольтної мережі та її компонентів, відображаються місця поломок, обривів, замикань і справності підключення споживачів. Вся ця інформація відображається на дисплеї, розміщеному з правого боку.
Як передає SpecMachinery.com.ua, вагон пропонується в трьох варіантах основній комплектації:
- новий корпус вагона з новими ходовими візками - найдорожчий варіант, оскільки один новий візок коштує понад 4 мільйонів гривень.
- новий корпус вагона зі старими капітально відремонтованими візками по типу Татра-Т3.
- новий корпус вагона без візків - найдешевший.