Перш за все, у базового дволітрового турбованого дизеля була збільшена віддача з 150 к.с. і 340 Нм крутного моменту до 180 к.с. і 400 Нм, а більш потужна версія замість 199 л.с. і 450 Нм розвиває вже 226 л.с. і 490 Нм. Наскільки покращилися динамічні характеристики, поки не повідомляється.
Також в ABT розробили для моделі новий аеродинамічний обвіс. До його складу входять перероблений передній бампер, модифікована решітка радіатора, накладки на пороги для обох варіантів колісної бази, накладка на задній бампер з чотирма виходами вихлопної системи і навіть свого роду антикрило. Крім того, тюнери перевзули мікроавтобус в нові колісні диски на 19 або навіть 20 дюймів, пише джерело.
Нарешті, ательє пропонує доопрацювати і підвіску «Транспортера» за допомогою нових регульованих амортизаторів. Попутно дорожній просвіт автобуса або фургона зменшиться в діапазоні від 38 до 68 мм, що, само собою, додатково вплине і на зовнішність T6. В офіційному повідомленні згадуються також і альтернативні пружини, але їх розробку в ABT поки не закінчили: вони з'являться пізніше.