У Латвії на потужностях Даугавпілського локомотиворемонтного заводу вперше були виготовлені трамваї. Завод, який на даний момент є одним з провідних підприємств країни у сфері транспортного машинобудування, повідомив про випуск перших двох вагонів та опублікував відповідні фото.
Згідно з інформацією латвійських ЗМІ, трамваї не є побудованими «з нуля» - їх виготовили на базі старих вагонів, оформивши це як їх капітальну модернізацію. Процес виробництва здійснювався у співробітництві з чеськими спеціалістами з компанії Pragoimex.
Але фактично дані вагони як за дизайном та компоновкою, так і за технічними характеристиками повністю відповідають односекційним повністю низькопідлоговим трамваям моделі EVO-1, які як раз виготовляє компанія Pragoimex.
Для виготовлення трамваїв на ДЛРЗ було створено новий цех. Згідно з контрактом на 7,4 млн євро з транспортною компанією Даугавпілса Daugavpils satiksme, до грудня має бути побудовано всього чотири трамваї.
Відповідно, вартість одного вагону за контрактом складає близько 1,85 мільйона євро - це приблизно відповідає вартості трисекційного повністю низькопідлогового трамваю українського виробництва «Електрон» або «Татра-Юг».
Потім потужності цеху планують використовувати для ремонтів трамвайних вагонів, які експлуатуються в місті. Наразі міський парк вагонів складає 45 одиниць.
Власниками ДЛРЗ є естонська залізнична корпорація Skinest Rail (53,99%) і компанія OÜ Lokomotiiv Investeeringuud (46,01%), бенефіціаром яких є естонський бізнесмен російського походження Олег Осіновський.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, 25% працівників заводу в Даугавпілсі - громадяни України.