Для цього використовують полігон Центру розробки та тестування Daimler Truck (EVZ) у Верті, що неподалік Карлсруе. Спеціальна траса має різне покриття – бруківку, поперечні канавки та вибоїни.
Особливо важким є відрізок із перешкодами висотою 70 мм, розташованими у шаховому порядку. Його проходять на швидкості 10 км/год, що є межею як для техніки, так й для людей.
Зокрема, цікавим є випробування міжміського автобуса з низьким входом Setra MultiClass LE. Автобус представлений у самому місткому, тривісному варіанті S 518 LE – довжиною 14,52 м. У такому виконанні вузли та агрегати піддаються підвищеному навантаженню.
Тести проводилися ще задовго до офіційної прем’єри автобуса, а тому його кузов покритий строкатою камуфляжною плівкою.
На трасі з нерівностями також проводяться заїзди із застосуванням екстреного гальмування та об’їзду перешкод. Під час тестів водії змінюються щогодини. Автобуси випробовуються як порожні, так і з різним ступенем завантаження: частковим, максимально дозволеним і навіть з перевантаженням.
Тільки замість пасажирів використовуються пластикові ємності з водою, закріплені на сидіннях, та мішки зі свинцевим дробом на підлозі.
Автобуси на полігоні їздять без захисту днища та внутрішньої оббивки та шумоізоляції. Це полегшує перевірку окремих компонентів, зокрема зварних швів та інших з’єднань.
Один кілометр на полігоні дорівнює 100 км звичайної експлуатації. У результаті протягом року автобус наїжджає таким чином до 1 млн. км.
Після однієї та двох третин пройденої дистанції машину відправляють до випробувального центру Daimler Buses у Ной-Ульмі, де її детально розбирають. Для цього демонтують навіть двигун та паливні баки. Крім того, кожна машина проходить і невеликі перевірки на полігоні EVZ у Верті.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у результаті наноситься кольорове маркування, яке документує візуальний огляд тих чи інших компонентів.