КП «Київпастранс» проводить оголосило тендер на придбання одинарних та зчленованих двосекційних тролейбусів на загальну суму 50 млн євро.
Цей контракт фінансуватиметься Європейським інвестиційним банком в рамках програми «Міський громадський транспорт України».
Загальна кількість тролейбусів, які планується придбати, не оголошується. Це пов'язано з специфікою кредитних програм ЄІБ та ЄБРР, коли закупівля рухомого складу та послуг йде на фіксовану суму, а в залежності від цінових пропозицій кількість, у даному випадку, тролейбусів може змінюватися.
З урахуванням нинішньої вартості тролейбусів, мова може йти про 60-90 машин. Також загальна кількість тролейбусів буде залежати від співвідношення одиночних та двосекційних машин у закупівлі.
Це другий тендер на придбання тролейбусів, перший у березні 2023 р. не відбувся через відсутність допущених учасників.
Планується придбати нові тролейбуси довжиною понад 11,9 метрів та двосекційні зчленовані довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги.
Місткість 12-метрового тролейбуса – 90 (±5%) осіб, у тому числі 28 місць (±10%) для сидіння та одне для інвалідного візка; 18-метрового – відповідно 170 пасажирів, у тому числі близько 45 сидячих місць та одне для коляски.
Тролейбуси повинні мати автономний хід від акумуляторів, який дозволить рухатися з пасажирами на відстань до 20 км.
Перша партія тролейбусів повинна бути поставлена не пізніше ніж за 24 тижні після отримання постачальником авансового платежу, а завершення контракту – не пізніше ніж через 78 тижнів.
Зараз у Києві є 324 пасажирські тролейбуси, з яких задіяні у перевезеннях та є технічно справними 284. Всі вони низькопідлогові, виробництва українських заводів «ЛАЗ» і «Богдан» після 2006 року. 165 з них - двосекційні зчленовані.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, всі без винятку високопідлогові тролейбуси та навіть частина низькопідлогових тролейбусів були виведені з експлуатації.