Машину побудовано на базі серійної моделі Volare Attack 8.
Вона оснащена електричними та пневматичними модулями для активації рульового механізму, коробки передач, акселератора та гальм.
Команда надходить із центрального комп’ютера, який обробляє інформацію з численних датчиків, включаючи чотири LiDAR, камери, а також GPS-модулі.
Перші випробування машини стартували ще в грудні минулого року. А нещодавно її вивели на реальний маршрут територією металургійного комбінату ArcelorMittal в Тубарао.
Автономний шатл має довжину 7,38 м і може перевозити до 21 пасажира. Автобус оснащено 3,8-літровим турбодизелем потужністю 152 к. с.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, цю технологію автономного управління можна адаптувати і для будь-якого іншого автобуса Marcopolo, оснащеного автоматичною коробкою передач.