Автобуси H2 заправляються на пересувній водневій заправній станції, що належить Westfalen Group.
Це контейнерне рішення для швидкого заправлення паливом при тиску 350 бар, яке було розроблене у співпраці з британською компанією NanoSun. Крім того, це «перша в Німеччині мобільна воднева заправна станція, яка працює в безперервному режимі».
До речі, АЗС знаходиться на стоянці металургійного заводу, «оскільки там є ідеальне місце, яке нині не використовується».
Загалом у Брюлі курсують сім водневих автобусів. Це означає, що громадський транспорт тепер майже повністю без викидів. Дизельні автобуси використовуються лише у години пік під час ранкових шкільних рейсів.
Оскільки автобуси Solaris мають порівнянний запас ходу з «дизельними автобусами, які зараз експлуатуються» і «можуть заправлятися майже так само швидко», ніяких коригувань в порядку експлуатації не буде. Заправка автобуса на водневих паливних елементах займає менше ніж 20 хвилин.
Завдяки тому, що контейнер заправної станції може видавати до 230 кілограмів водню з декількох балонів, за один раз можна здійснити близько десяти повних заправок автобусів на паливних елементах. Коли контейнер порожній, його наповнюють або просто замінюють на повний.
Транспортна компанія Regionalverkehr Koln GmbH (RVK) також робить ставку на паливні елементи в інших сферах. Тому наприкінці травня 2022 року RVK замовила 100 автобусів на паливних елементах у компаній Solaris та Wrightbus.
На початку 2022 року, наприклад, п'ять нових водневих автобусів Solaris Urbino 12 також були запущені в Хюрті - на додаток до одинадцяти автобусів на паливних елементах від Van Hool, які вже використовувалися там.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у Весселінгу поблизу Кельна компанія RVK на початку року повністю перевела міські автобусні лінії на водень. Там також використовуються 12-метрові автобуси Solaris.