Машина побудована на базі серійної електричної моделі MAN Lion’s City E в рамках проекту MINGA (Munich’s Automated Local Transport with Ridepooling, Solobus та Bus-Platoons).
Річ у тім, що населення Мюнхена та прилеглих районів останнім часом збільшилося, що потребує нових видів транспортних послуг, у тому числі «на вимогу» та безпересадкових маршрутів.
Новий автобус MAN з автоматизованим керуванням дозволить вирішити два ключові питання, які гальмують сьогодні розвиток автобусних перевезень – транспортні витрати, що постійно зростають, та брак водіїв.
Розробники машини обіцяють, що її загальну вартість володіння буде знижено на 50%. Автобус планують запустити у пробну експлуатацію вже у 2025 році, на маршруті №144, який проходить через Олімпійський Парк та дуже популярний серед туристів.
Щоправда, водій в автобусі все ж таки буде, але не для керування, а тільки для підстрахування.
Доктор Мартін Шрайнер, керівник відділу стратегії Мюнхенського департаменту мобільності отримав сертифікат про фінансування проекту MINGA від федерального міністра транспорту доктора Фолькера Віссінга.
Крім MAN, партнерами проекту MINGA є Штутгартський університет, Технологічний інститут Карлсруе, Дослідницький центр інформаційних технологій (FZI), а також ioki GmbH, Ebusco Deutschland GmbH, Benz+Walter GmbH та Fryce GmbH Partner. Як асоційовані партнери беруть участь Фонд Pfennigparade та Асоціація німецьких транспортних компаній (VDV).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, проект фінансується Федеральним міністерством цифрових технологій та транспорту (BMDV) у розмірі близько 13 мільйонів євро в рамках програми «Автономне та підключене керування громадським транспортом».