Машину хочуть випробувати у різних кліматичних умовах, у тому числі за мінусової температури. На цьому етапі тестування на різних маршрутах триватиме до середини березня. Відповідні випробування намічено і на літній час.
Якщо все пройде нормально, то тролейбус «Електрон» залишиться працювати на якомусь із маршрутів.
З системою автономного ходу, яка включає додаткову батарею, тролейбус «Електрон» може проїхати без підживлення від контактної мережі до 20 км. Це дозволить розширювати тролейбусні маршрути, не прокладаючи відповідних ліній електропередач.
Автономний варіант тролейбуса важчий за звичайний на 750 кг і його салон має на три пасажирських сидіння менше. Вперше машина виїхала на вулиці ще влітку минулого року.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, зазначимо, що тролейбус пройшов додаткову сертифікацію у ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства».