Нову модель Ebusco 3.0 можна вважати найлегшим зчленованим електробусом на ринку. Завдяки легкому кузову машина має споряджену масу лише 14 500 кг. Батарейні блоки – без кобальту, типу LFP мають ємність 350+ та 500+ кВт.год та розташовані під підлогою, що забезпечує низький центр ваги.
Автобус може брати на борт до 150 пасажирів та проїжджати без підзарядки до 700 км.
Цікаво, що бічні стінки кузова виготовлені з композитних матеріалів і заповнені піною. Таке рішення покращує теплоізоляцію та підвищує економічність кондиціонера та обігрівача.
Завдяки малій вазі в новому електробусі використовується однокаткова ошиновка на ведучих мостах, що дозволило зробити прохід між сидіннями шириною 900 мм – від носа до корми.
На надлегкий та місткий електробус Ebusco 3.0 вже є чимало замовлень у Швеції та Франції. Так, нещодавно було укладено контракт на 76 машин для міста Руан – 26 з них буде поставлено вже у 2023 році, а решту 48 – протягом 2024-2025 років.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, для задоволення попиту компанія Ebusco планує у 2023 році запустити нову виробничу лінію – спеціально під зчленовані електробуси.