Компанія «Автомагістраль-Південь» поставила черговий технологічний рекорд: парк дорожньо-будівельної техніки компанії поповнився чотирма перевантажувачами асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000. Наразі компанія має п’ять перевантажувачів, які дозволяють будувати дороги світового рівня. За цим показником «Автомагістраль-Південь» випереджає решту представників вітчизняного ринку дорожніх робіт, повідомили SpecMachinery.com.ua у прес-службі компанії.
Державні будівельні норми (ДБН) з вересня минулого року вимагають застосовувати перевантажувач при влаштуванні асфальтобетонних покриттів на міжнародних автомобільних дорогах першої категорії. «Автомагістраль-Південь» ще до набрання чинності цих вимог використовувала перевантажувач при будівництві автотраси національного значення Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» у Дніпропетровській області.
Перевантажувач працює у тандемі з асфальтоукладачем, рухаючись із ним з однаковою швидкістю, але на безпечній дистанції від нього. За дотримання потрібної відстані між перевантажувачем та асфальтоукладачем відповідає автоматика, яка орієнтується на дані трьох лазерних датчиків.
Використання перевантажувача дозволяє уникнути механічного контакту самоскида та асфальтоукладача під час асфальтних робіт. Привезена самоскидом асфальтобетонна суміш потрапляє у місткий бункер-накопичувач перевантажувача, перемішується потужними шнеками і за сталої температури та консистенції подається стрічковим транспортером в асфальтоукладач, який влаштовує шар асфальтобетонного покриття безперервно і без зайвих поперечних стиків. Окрім високої швидкості укладання асфальтобетонних сумішей, застосування перевантажувача дозволяє досягти ідеально рівного дорожнього полотна, сприяє підвищенню його якості, терміну експлуатації та мінімізує появу вибоїн, тріщин і викришування.
За допомогою перевантажувачів компанія влаштовує асфальтобетонне дорожнє покриття і на інших об’єктах ремонту. І не лише на автодорогах І категорії М-03 «Київ-Харків-Довжанський» у Харківській області та М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» у Дніпропетровській, а й на автошляхах нижчих категорій. Перевантажувач застосовували під час відновлення дорожного покриття доріг на Львівщині: Т-14-02 “Східниця-Пісочна” та Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка».
Незабаром із допомогою перевантажувача будуть влаштовані перші кілометри асфальтобетонного покриття автотраси Н-11 «Дніпро-Миколаїв» на Дніпропетровщині.