Машини, молодші в лінійці фронтальних навантажувачів (ємність стандартного ковша 1,5 і 2,0 куб. М відповідно), володіють багатьма перевагами, характерними для старших моделей шостої серії. Двигуни машин відрізняються високою паливною ефективністю і відповідають екологічним вимогам EPA Tier 3 і EU Stage 3A.
WA150-6 обладнаний 4-тактним двигуном з водяним охолодженням Komatsu SAA4D95LE-5, потужністю 100 к.с. і об'ємом в 3,26 літра. Висота вивантаження при максимальній висоті підйому і вугіллі розвантаження 45 градусів становить 2745 мм.
WA200-6 обладнаний 4-тактним двигуном з водяним охолодженням Komatsu SAA4D107E-1, потужністю 130 к.с. і об'ємом в 4,46 літра. Висота вивантаження при максимальній висоті підйому і вугіллі розвантаження 45 градусів становить 2815 мм.
Навантажувачі оснащені гідротрансмісій з системою контролю тяги, а також інтелектуальним керуванням і запатентованим протівобуксовочним режимом, який дозволяє зберігати баланс між тяговим зусиллям і швидкістю, а також забезпечує плавне і ефективне пересування.
За словами виробника, нові моделі також пропонують більш комфортні умови роботи для оператора - кабіна збільшеного розміру, регульовані органи управління і підлокітники, а також поліпшена шумоізоляція допоможуть знизити стомлюваність оператора, дозволяючи підтримувати максимальний рівень продуктивності протягом робочої зміни.
Ще однією перевагою нових моделей став розширений функціонал телематической системи KOMTRAX. На додаток до інформації про місцезнаходження машини, напрацювання, рівні палива в баку, часу до наступного техобслуговування і технічних попередженнях, моделі шостої серії також повідомляють цінні дані про витрату палива і часу корисної роботи, що дозволяє оцінювати ефективність роботи машини, порівнюючи показники за різні періоди .
На українському ринку новинки варто очікувати найближчим часом, так як виробник анонсував їх поява в Східній Європі вже в цьому році.