Спецтехніка прийшла з комплектом запасних частин та розхідних матеріалів
Особливість нинішньої партії машин полягає в тому, що частина техніки має електричний привід і може працювати в закритих приміщеннях, як от складські термінали, підземні укриття та склади резерву, тунелі метрополітену тощо.
Акумуляторні навантажувачі щоглового типу Toyota Traigo 20, проте здатні підіймати до 2 тонн.
Дуплексна щогла спроможна підіймати піддони з поклажею на висоту 4,7 метри. Заряд батареї такого навантажувача відпрацює повноцінну зміну, що дуже зручно.
А ось екскаватор-навантажувач прийшов у класичному дизельному виконанні. Це уже знана в Україні модель Komatsu WB93R останнього покоління в номенклатурі виробника.
Вона належить для класичних середньо розмірних колісних землекопів-навантажувачів, має потужність 99,2 к.с. з максимальним крутним моментом 420 Нм/1200 об./хв.
Фронтальний ківш навантажувача з внутрішнім обсягом 1,03 куб. м може подавати вгору 3900 кг вантажу. Його операційна висота розвантаження сягає 2,77 метра.
Щодо глибини бульдозерних земляних робіт, то там занурювання в ґрунт обмежене – 13,7 см. Кормова екскаваційна установка по висоті копання сягає 5,79 м, а по глибині - копання 4,97 м.
Усіма машинами в комунальному підприємстві "Дніпровський метрополітен" задоволені. За словами його директора Тараса Шевченка, раніше у господарстві не було навантажувачів. Тепер буде чим завантажувати та розвантажувати обладнання, усіляку робочу атрибутику тощо.
За програмою Проєкту екстреного відновлення та реконструкції, що фінансує уряд Японії через японське агентство міжнародного співробітництва JICA, спецтехніка прибула разом з комплектами запасних частин та матеріалів для проведення технічного обслуговування.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, також метрополітенівцям за цією програмою має надійти автотранспорт.