Виробник стверджує, що L120 Electric забезпечує майже однакову продуктивність зі своїм дизельним аналогом L120H , але потребує технічного обслуговування на 30% менше.
Інші переваги включають майже безшумну робочу середу, швидшу реакцію та коротший час циклу.
Новинка має 6-тонну вантажопідйомність і рекомендовану місткість ковша майже 4 кубометри. Тяга типу Torque Parallel (TP) залишається паралельною протягом усього діапазону підйому для стабільності під час завантаження, перенесення та висипання ковша.
Модельний ряд електричних колісних навантажувачів Volvo також включає компактні L20 Electric і L25 Electric. Незабаром на ринок також вийде 16-тонний колісний навантажувач L90 Electric.
L120 Electric живиться від літій-іонної батареї ємністю 282 кВт-год з окремими двигунами для приведення в рух і гідравліки. Користувачі можуть розраховувати на час роботи від 5 до 9 годин для виконання більшості завдань.
Навантажувач також має активне охолодження та нагрівання високовольтних акумуляторів, а також пасивне охолодження електродвигунів, трансмісії і гідравлічного масла.
Усі вентилятори охолодження автоматично реверсують, щоб очищати пил і сміття через задані проміжки часу.
L120 Electric оснащений багатьма такими ж функціями кабіни та технологічними функціями, що й його дизельний побратим, включаючи найновіший 12-дюймовий планшет Co-Pilot з високою роздільною здатністю.
Цей планшет включає такі функції, як бортове зважування за допомогою системи Volvo Load Assist і автоматичне вирівнювання ковша.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, електричний навантажувач сумісний із низкою навісного обладнання Volvo, наприклад ковшами, вилами, грейферами, мітлами та снігоочисниками.