Нові моделі приєдналися до 644 X-Tier і 944 X-Tier в лінійці гібридних колісних навантажувачів, які оснащені системою електроприводу з електричною змінною трансмісією (EVT).
Виробник стверджує, що система забезпечує майже миттєву реакцію та потужність разом із керуванням однією педаллю обертів двигуна, прискорення та гальмування для спрощеної роботи.
Основним джерелом енергії позаду навантажувачів є дизельний двигун John Deere JD9; проте гідротрансформатор і традиційну трансмісію замінено системою EVT.
Два електродвигуни та інвертор розміщені на EVT, що дозволяє системі ефективніше керувати крутним моментом, потужністю та швидкістю руху.
Доступні два режими живлення: стандартний режим і режим продуктивності. Стандартний режим призначений для збалансування економії палива та продуктивності.
Режим продуктивності збільшує базовий рівень обертів за хвилину, щоб максимізувати швидкість відгуку та підвищити продуктивність.
Крім економії палива, гібридна конструкція та функції продуктивності також забезпечують до 7% економії загальної вартості володіння порівняно зі звичайними системами приводу.
Незважаючи на відмінності компонентів, навантажувачі X-Tier мають таку ж оновлену кабіну, що й модельний ряд навантажувачів P-Tier від John Deere.
Удосконалені функції включають електрогідравлічне керування, сидіння преміум-класу з підігрівом і вентиляцією, виділений додатковий дисплей камери, світлодіодні ліхтарі та радіо AM/FM із можливістю Bluetooth.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, стандартна система контролю тиску в шинах може допомогти збільшити термін служби шин і зменшити споживання палива, забезпечуючи належний рівень тиску в шинах протягом дня.