Дві нові моделі замінять EC35D, ECR35D і ECR40D у лінійці Volvo.
Нові EC37 та ECR40 мають однакову платформу та компоненти, але відрізняються радіусом повороту. EC37 має звичайний поворот хвоста; тоді як ECR40 має короткий радіус повороту хвостової частини.
Обидва вони працюють на дизельних двигунах Volvo потужністю 24,8 кінських сил, яким не потрібен сажовий фільтр для відповідності стандартам викидів Tier 4 Final. Нові двигуни тепер оснащені режимом ECO.
Вони також мають автоматичне відключення двигуна, а також автоматичний режим холостого ходу.
Функція автоматичного вимкнення двигуна вимикає двигун, якщо він працює на холостому ходу більше 4 хвилин, коли він стоїть без передачі. Це підвищує ефективність споживання пального на 10% і зменшує витрати на технічне обслуговування.
Кабіни машин стали більш просторими, ергономічними та тихими. Тонкі кутові стійки та широкі пласкі скляні поверхні створені для покращення видимості оператора.
Оператор змінює режими роботи за допомогою поворотного перемикача та може встановлювати індивідуальні гідравлічні налаштування, котрі можна зберегти на сенсорному екрані.
Компанія Volvo оснастила компактні екскаватори гідравлікою з регулюванням навантаження для більш плавного руху. Гідравлічний великий палець є необов’язковим, ним можна керувати пропорційним роликом у верхній частині джойстика.
Інші додаткові функції включають поплавкове лезо та світлодіодне робоче освітлення.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Volvo зазначає, що також підвищилася стійкість EC37 і ECR40 завдяки новій, довшій ходовій частині з довшим контактом між гусеницями та землею, щоб зменшити «ефект крісла-гойдалки», який мають деякі компактні екскаватори.