Модель 1370T оснащена системою гібридного двигуна, яка може працювати виключно на електриці до двох годин з тією ж продуктивністю, що і при роботі на дизельному паливі.
Компанія заявляє, що дизельний двигун автоматично вмикається, коли акумулятор необхідно перезарядити, і він може зарядити акумулятор за 40 хвилин під час роботи. Зарядити його можна і від розетки.
Робота гібридної моделі в електричному режимі (EV) забезпечує безшумну роботу та знижує витрати на пальне. Технологія може забезпечити миттєве збільшення потужності на 30%, коли це необхідно.
Екскаватор має режим потужності (PWR) та режим ECO для роботи на дизельному паливі та електричному живленні.
Гібридна система оснащена технологією Huddig Tigon. Електропривід працює від 90-вольтової батареї ємністю 44 кВтг з вихідною потужністю 81 кіловат, що еквівалентно 108 кінським силам. Дизельний двигун – 4,5-літровий, 154-сильний Cummins.
Huddig також випустила у США свою дизельну модель 1370, яка працює на 157-сильному 6,7-літровому двигуні Cummins. Двигун може працювати на біодизелі HVO для зниження викидів вуглецю.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, екскаватори-навантажувачі також оснащені покращеною системою вентиляції та кондиціювання, новим 10-дюймовим РК-дисплеєм та новою муфтою для навісного обладнання.