Нові функції або опції включають камеру заднього огляду, 7-дюймовий кольоровий сенсорний екран, безключевий доступ, реверсивний вентилятор і багато іншого.
Новий CTL оснащений двигуном Kubota потужністю 74,3 кінських сили з більш високим максимальним крутним моментом, що забезпечує достатню потужність навіть для найскладніших завдань.
Система управління охолодженням знижує енергоспоживання вентилятора з гідравлічним приводом при роботі з високими навантаженнями.
Вентилятор оптимізує ефективність, змінюючи свою швидкість для підтримки температури води та мастила. За низьких температур він обертатиметься повільніше, що дозволить двигуну швидше прогрітися.
SVL75-3 включає кілька функцій інших машин Kubota для підвищення загальної ефективності. Наприклад, від SVL65-2 відрізняється вдосконаленим багатофункціональним клапаном.
Це забезпечує одночасну роботу машини та навісного обладнання і дає змогу операторам одночасно керувати допоміжною гідравлікою, ковшем та стрілою навантажувача з меншим ризиком зупинки.
Електронна система управління крутним моментом призначена для того, щоб оператори могли працювати швидше і з більшою потужністю за рахунок постійного контролю навантаження для відповідного управління продуктивністю гідравлічного насоса.
Крім того, SVL75-3 отримує збільшення гідравлічного потоку на пару галонів за хвилину у стандартних та високих налаштуваннях потоку.
Швидкості було збільшено як у низькому, і у високому діапазоні. Оператори можуть перемикатися зі зниженої передачі зі швидкістю 5,6 миль на годину (на 0,9 милі на годину швидше, ніж SVL75-2) на вищу передачу зі швидкістю 8,6 миль на годину (на 1,5 милі на годину швидше) .
Великою зміною в кабіні є 7-дюймовий кольоровий сенсорний РК-екран з поворотним перемикачем, розташованим попереду праворуч для зручності перегляду та доступу. Насамперед на екран виведена нова стандартна камера заднього огляду.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на сенсорному екрані також відображаються всі життєво важливі функції двигуна, такі як заряд акумулятора, температура гідравлічного масла та рідини, що охолоджує, допоміжний режим і рівень палива.