Мета тесту – отримати практичний досвід використання паливних елементів у тракторах та заправної інфраструктури.
Не дивлячись на те, що ще зарано говорити про час, який потрібно для підготовки водневих тракторів до серійного виробництва, фактичний запуск водневого Fendt стає дедалі ближчим.
Побудовані прототипи на базі Fendt 700 Vario. На тракторі встановлено п'ять водневих баків, що містять стислий до 700 бар водень кожен місткістю 4,2 кг, та батарея ємністю 25 кВтг. Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, прототип також має трансмісію Vario, але замість дизельного двигуна він має електродвигун номінальною потужністю 100 кВт/136 к.с.
За словами менеджера з продукції Fendt, наразі електричні батареї досягли своєї технологічної межі. Теоретично для роботи великого трактора близько 12 години буде потрібна батарея вагою 15 тонн. До того ж, така батарея займає багато місця. Це, у свою чергу, погіршує видимість, яка потрібна трактористу для безпечної роботи. Тому водневі паливні елементи більш прогресивні.