Thursday, 05 December 2024 09:20

Гідравлічні оливи HLP\HVLP та МГЕ. У чому різниця?

Використання бюджетної гідравлічної оливи по типу МГЕ-46 у гідросистемах сучасної техніки та обладнання може призвести до фатальних наслідків. Упереджене ставлення щодо універсальності рідини попереднього покоління створює суттєві проблеми операторам сучасної техніки та додає роботи сервісним «спеціалістам».

Хибна думка про високу стабільність, тривалий термін служби та надійність оливи типу «МГЕ 46» за інтенсивної роботи у широкому діапазоні температур ставить під ризик дорого вартісну сучасну техніку і установки різноманітного призначення. Opet Lubricants розробляє та випускає для конвеєрного заповнення техніки та роботи самого складального обладнання високоякісні оливи та технічні рідини, що відповідають сучасним вимогам та схвалені лідерами галузі. Фахівці Opet також пропонують і проводять спеціалізовані навчання по мастильним матеріалам і технічним рідинам для усіх охочих та зацікавлених і багато іншого.

Згідно чинної «ГОСТівської» класифікації, що визначає позначення гідравлічних олив, застосування відповідних продуктів поширюється на гідростатичні системи літальних апаратів, рухомої наземної, суднової техніки та інших механізмів. Водночас використання такої гідрооливи для промислового обладнання офіційно не регламентовано.

Прийняте маркування оливи МГЕ-46В (МГЕ 46) за відповідною нормативно-технічною документацією стандарт приводить до МГ-46-В. При цьому позначення такої рідини буквою «В» свідчить лише про наявність у складі антиокислювальних, антикорозійних та протизношувальних додатків (присадок), а не поліпшувачів в’язкісних показників.

Непоодинокими є трагічні випадки експлуатації олив вищезазначеного типу у гідравлічних системах дорожньо-будівельної, аграрної та видобувної галузей. Наприклад, передчасний вихід з ладу насосу гідросистеми сучасного кар’єрного самоскида спричинило не лише подальшу зупинку технологічного обладнання, а й викликало необхідність заміни на нову помпи, орієнтовна вартість якої перевищує 60 000 євро. Також неприйнятними виявилися такі продукти для системи гідравліки навантажувача виробництва іменитого шведського бренду, що призвело до інтенсивного зношування та простою виробництва і непередбачуваних додаткових затрат.

До речі, обширний досвід компанії Opet Fuchs Madeni Yağ San. Tic. A.Ş. та фахівців Opet сприяв створенню рекомендацій по застосуванню мастильних матеріалів та їхній замінюваності серед ключових брендів техніки і обладнання. Звертайтеся до представників Opet в Україні за подробицями і вигідними пропозиціями. Контакти офіційних дистриб’юторів зазначені на сайті виробника за цим посиланням.

Наразі в Україні Opet Lubricants пропонує 2 серії високопродуктивних гідравлічних олив під загальною назвою Dura, про які детальніше вже йшлося дещо раніше. Усі ці рідини базово відповідають вимогам класу HLP згідно специфікації німецького інституту DIN, а також групі HM по ISO. Саме до останньої наведена відповідність олив ГОСТівської групи «В», а для продуктів вищого класу додатково застосована «загущувальна присадка».

Покращеним індексом в’язкості для стабільно надійної роботи у надзвичайно широкому діапазоні температур володіють гідравлічні рідини Opet Dura T, які офіційно представляє компанія «Фукс Мастила Україна». Ці продукти відносяться до груп ISO HV та DIN HVLP, які перевершують попередні. Також оливи для гідросистем Opet володіють вищими ступенями чистоти у порівнянні з нормами радянських стандартів, що дозволяє збільшувати міжсервісні інтервали і подовжує строк служби техніки та обладнання. Чинним допуском від лідера ринку володіють гідравлічні оливи Dura.

Порівнювати продукти попередньої епохи з сучасними гідравлічними оливами широкого застосування від Opet Lubricants можна хіба що за діапазонами класів в’язкості, які є однаковими для ГОСТівської та міжнародної (ISO) класифікацій. Для достеменного та точного визначення параметрів робочих рідин і деталізації за максимальною кількістю показників, що схожа до аналізу крові, доступне проведення лабораторних випробувань для клієнтів Opet. Зв’яжіться з нами та отримуйте більше.

Долучайтеся до Opet у Viber та Facebook і дізнавайтеся багато цікавого та корисного.

Про компанію-виробника:

Opet Fuchs Madeni Yağ A.Ş. – одна з найбільших промислових компаній Туреччини. Виробляє та реалізує автомобільні та промислові мастильні матеріали, засоби з догляду за автомобілями, а також надає післяпродажні послуги. Виробничі потужності обсягом 60 000 тон готової продукції в рік розташовані в індустріальному регіоні İzmir, м. Aliağa.

Система менеджменту Компанії та її виробничих активів відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 14064, ISO 16949, OHSAS 18001, TSE EN ISO/IEC 17025.

Компанія постійно співпрацює з багатьма виробниками техніки, серед яких Ford, Turk Traktor, Renault, MAN та багато інших, з метою вдосконалення рецептур мастильних матеріалів. Кваліфікований персонал сучасної власної лабораторії, оснащеної всім необхідним обладнанням та акредитованої Турецькою Акредитаційною Агенцію TÜRKAK за стандартом TS EN ISO/IEC 17025, проводить більше 300 тис. тестів на рік, які включають вхідний контроль якості сировини, контроль якості готової продукції, тестування упаковки, науково-дослідницькі роботи по створенню нових рецептур та аналіз відпрацьованих олив в межах сервісу Fullcheck LAB.

Мастильні матеріали виробництва Компанії є продукцією первинної заливки в техніку Ford Trucks, Fiat, Case, New Holland, Otokar та мають допуски провідних виробників техніки: MAN, Volvo, Volkswagen, Mercedes-Benz, Ford, Renault, BMW і т. д.

В Україну мастильні матеріали поставляються напряму з заводу на центральний склад в Києві і далі на склади офіційних дистриб’юторів, тим самим гарантується збереження якості продукції на всіх етапах постачання до кінцевого споживача.

Лінійка продукції Opet містить у собі широкий асортимент моторних та трансмісійних олив, антифризу, консистентних мастил, гальмівних та гідравлічних рідини для обслуговування вантажних та легкових автомобілів,




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: