Дійсно, газові тягачі беруть участь у перевезеннях наднормативних вантажів, але реальні можливості вантажівок закінчуються лише на 460-сильних агрегатах, а розміщення на шасі стандартних кріогенних баків для ЗПГ дуже ускладнюють встановлення додаткових осей.
Таке обмеження пов'язане з особливостями роботи двигуна з іскровим запаленням під час подачі чистого ЗПГ.
Але італійський автоперевізник нещодавно почав здійснювати транспортування негабаритних вантажів за участі газового сідельного тягача IVECO S-Way NP 460.
Розпочиналося це із тестових заїздів, і після отримання успішних результатів, важкі вантажі тепер перевозяться на регулярній основі. Наразі вони працюють у складі автопоїздів разом із багатовісними напівпричепами марки Nooteboom.
Доставка вантажів масою від 30 до 50 тонн в основному здійснюється за маршрутами до Великобританії та Німеччини.
Логісти складають маршрути таким чином, що газові зчіпки і вантажаться, і рухаються лише плоскими дорогами. Якщо має бути гірська дорога, то тоді компанія використовує стандартні дизельні тягачі.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у більшості випадків потужності газового двигуна IVECO S-Way NP 460 із 2000 Нм максимального крутного моменту та 1100 об/хв. цілком достатньо.