Формат невеликих та недорогих будинків на колесах на базі середньорозмірних фургончиків набуває дедалі більше шанувальників у Європі. Відповідно і компаній, які випускають такі машини, стає більше.
Взялася за будівництво подібної техніки і німецька фірма Dethleffs, взявши за основу Ford Transit Custom.
Основою переробки звичайного транзиту в кемпер стала традиційна для подібної техніки підйомна секція даху. Під нею у «наметі» облаштовується спальне місце для двох людей, а ще одне аналогічне за розміром ложе організується в салоні шляхом трансформації крісел.
Перетворити салон можна не лише на спальню, а й на кают-компанію для шістьох. У центрі салону встановлюється столик, сидіння водія та переднього пасажира розвертаються на 180 градусів, задній диван присувається, а по правому борту монтуються додаткові стільчики, які також відіграють роль шухляд.
У задній частині кузова у спеціальному відсіку розташовано газовий балон та висувну плитку. Є невелика раковина та бокс-холодильник.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на зовнішній задній стійці кузова передбачено вивід для похідного душу.