Вантажівка, що працює на електричній тязі, була розроблена спільно конструкторським відділом МАЗ та спеціалістами Національної академії наук Білорусі.
Від схожого екземпляра, що дебютував ще в 2020 році, автомобіль відрізняється іншим дизайном кабіни.
Більшість роботи над моделлю проробили якраз науковці. В рамках проекту фахівці інституту розробили та передали у розпорядження «МАЗа» електродвигун з високошвидкісною трансмісією, тягову батарею, силову та керуючу електроніку та програмне забезпечення.
Також для нової моделі було створено оригінальні деталі зовнішнього вигляду, що відрізняються за стилем від усієї продукції Мінського автозаводу.
Так, серед нових елементів виявилися: центральна та бічна панелі кабіни, накладки облицювання, дверей та бампера. Всі ці деталі були виготовлені із композитних матеріалів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, новий середньотоннажний вантажний автомобіль 4381Е здатний перевозити вантажі вагою до 4,5 тонн. Його дальність ходу одному заряді батареї дорівнює 200 кілометрам, а повна маса становить понад 12 тонн.