Останнім часом на китайський ринок магістральних вантажівок стали виходити автомобілі високого класу, що володіють дуже привабливою зовнішністю, потужним приводом, автоматичною КПП, великою кількістю електроніки, а також новим рівнем комфорту, в основі якого знаходиться рівна підлога кабіни.
Розглянута новинка таки має всі ці ознаки. Її зовнішній вигляд був трохи змінений, інтер'єр зазнав серйозної ситуації, а в приводі з'явився «автомат».
Екстер'єр Dongfeng Chenglong Н7 600 (2022) пройшов процедуру фейсліфтингу. Після чого змінилася форма фар, у який встановили нові світлодіодні джерела світла. Вони ефективніше світять в нічний час доби, що робить керування більш безпечним.
Продовжуючи тему безпеки, під переднім лобовим склом та під нижнім бампером з'явилися камера та радар системи раннього попередження.
В інтер'єрі спостерігається рівна підлога, абсолютно нова панель приладів з РК-екраном, додаткові місця для зберігання речей під полицею для відпочинку.
У силовому ланцюзі Dongfeng Chenglong Н7 600 (2022) використовується 14-літровий, 600-сильний двигун Dongfeng Cummins Z14N S6 B600 з максимальним крутним моментом 2750 Нм.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, двигун працює в парі з автоматичною трансмісією AMT.