За словами виробника новинка тестувалася в аеропорту Мюнхена з січня 2021 року, далі випробування продовжилися у Відні, Цюріху та Лос-Анджелесі. І лише після успішного завершення програми випробувань перший авіаційний електричний тягач офіційно продали компанії Lufthansa LEOS.
Серія Phoenix є авіаційними тягачами, які захоплюють і піднімають передню стійку літака. Електричний Phoenix E, як і його «родичі» із звичайним приводом, також може буксирувати літаки із злітною масою до 352 тонн.
Робоча швидкість новинки може сягати 32 км/год. Phoenix E обладнаний 220-кВтним електродвигуном та блоком літій-іонних акумуляторних батарей Akasol.
Оскільки система АКБ будується за модульним принципом, клієнти зможуть самостійно підібрати собі необхідну ємність батарей.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, за допомогою високовольтної зарядної станції постійного струму (потужністю 150 кВт) можна досягти дуже короткого часу заряджання АКБ.