Нинішній фургон Fiorino виготовлений на базі бюджетної моделі Fiat Uno, якувипускають у Бразилії з 2013 року (не плутати з Fiorino турецької збірки, оскільки та модель побудована на платформі Punto).
Вихідний легковик пережив рестайлінг ще 2016-го, а ось «каблучок» оновили тільки зараз. Проте комерційна модель тепер більше відповідає актуальному стилю марки, тоді як дизайн Uno вже застарів.
Фари і капот Fiorino дісталися від донорської «п'ятидверки», але решітка радіатора і передній бампер – власні. До того ж на ґратах фургона красується великий напис Fiat замість колишньої емблеми з червоною підкладкою. Якщо порівнювати з дореформеною моделлю, то у рестайлінгового Fiorino протитуманки підняли ще вище.
Довжина «каблучка» зросла на 23 мм до 4407 мм, як і раніше, він може прийняти на борт 650 кг вантажу. Салон цілковито новий, всередині Fiorino скопіював свіжий пікап Fiat Strada.
На новій панелі приладів розташований досить великий кольоровий дисплей. Рестайлінговий «каблучок» запропонований в єдиній комплектації, з нового обладнання – ESC та Hill Holder. Ще є гідропідсилювач керма, кондиціонер та захист картера.
Двигун, як і раніше, один, при цьому його доопрацювали і дещо знизили потужність: на бензині мотор тепер видає 84 замість 85 к.с., а на етанолі - 86 замість 88 к.с. Заявлено, що фургон став економічнішим.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Fiorino так само доступний тільки з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач, причому її теж модернізували, як і підвіску.