Британський Duster Commercial класу N1 цікавий тим, що конверсія, як сказано в прес-релізі, робиться безпосередньо на заводі (тобто, в Румунії), але, судячи з усього, не на конвеєрі, а вже після закінчення складання.
Задній диван демонтований, встановлена міцна перегородка між водійською і вантажною частинами кузова, від якої вздовж бортів тягнуться металеві напрямні для багажної полиці, розтягнутої на всю довжину вантажного відсіку.
Скло задніх дверей не опускається і разом з вікнами багажника заклеєне непрозорою плівкою. На підлозі вантажного відсіку укладені дерев'яні панелі з захисним зносостійким покриттям, борти до підвіконної лінії теж прикриті захисними панелями, додані кріпильні вушка для фіксації вантажу.
Обсяг вантажного відділення у передньопривідних версій - 1623 л, довжина – 1792 мм, ширина - 1247 мм, а висота - 917 мм. У повнопривідних версій через інше компонування обсяг вантажного відділення зменшений до 1559 л, а висота від підлоги до стелі знижена до 814 мм.
Вантажопідйомність Duster Commercial становить від 471 до 503 кг, в залежності від модифікації.
В технічному плані комерційний Duster нічим не відрізняється від пасажирської версії, але пропонується в двох комплектація - Essential і Comfort. Вибір силових агрегатів не скорочений: три бензинових двигуни (90, 130 і 150 к.с.) і один дизель (115 к.с.).
Повний привід доступний тільки в парі дизелем і тільки на «механіці» (6 ступенів), а 6-ступінчастий автомат EDC з двома зчепленнями йде тільки в комплекті з 150-сильним бензиновим мотором і переднім приводом.
Поки невідомо, чи буде Duster Commercial пропонуватися в інших європейських країнах. В Австрії, наприклад, на споживчому сайті Dacia як і раніше представлена своя вантажна конверсія, але вже в оновленому кузові.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у австрійського варіанту інша форма перегородки в кузові, гумове покриття підлоги з покриттям проти ребрами і металеві панелі замість стекол вантажного відсіку.