Концепт нового напівпричепа був розроблений в рамках проекту під назвою FresH2. У роботі над водневим трейлером брали участь такі компанії, як Bosch, Lamberer і Carrier Transicold.
Тестова експлуатація інноваційного напівпричепа скоро почнеться в французькій транспортній компанії Stef.
Принцип дії холодильного агрегату схожий на водневі електромобілі. Н2 надходить з резервуарів в паливні елементи, там відбувається його взаємодія з киснем, в результаті чого виробляється електроенергія, яка живить електромотор компресора.
Хоча, в водневих електромобілях, енергія, як правило, надходить спочатку в акумуляторні батареї, а вже потім до електродвигуна. Але в цьому напівпричепі батарей немає взагалі, і електроенергія рухається до мотору безпосередньо.
Розробники поки не вказали, на скільки вистачить запасів водню.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, слабким місцем даної технології, є те, що всі блоки водневих паливних елементів і герметичні балони, в яких зберігається водень, займуть весь простір під шасі трейлера FresH2.