Нові правила дозволяють широко використовувати 18-метрові фури з напівпричепами, які на півтора метра більші, аніж раніше, щоб перевозити більше вантажів (до 37 тонн).
Подовжені фури в Італії тестувалися протягом декількох років в рамках проекту «Progetto Diciotto». Випробування показали, що в їх повсякденному використанні проблем не виникає, тому було прийнято рішення про схвалення їх для подальшої експлуатації.
При цьому слід враховувати, що загальна маса вантажівки залишається незмінною і не може перевищувати 44 тонни.
Інші європейські країни теж мають напрацювання в тому питанні. Наприклад, в Німеччині такі довгі фури можуть пересуватися практично по всій країні, в тому числі до кордону з Польщею. А в Сполученому Королівстві ведеться підготовка до того, щоб подібні вантажівки можна було використовувати вже з 2022 року.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, до дорожньої мережі Німеччини додалося 200 ділянок, за якими дозволено рух довгомірних вантажівок довжиною до 25,25 метрів.