ДВЗ в ньому заміняє струмогенеруюча вісь, а холодильний агрегат буде працювати від електродвигуна.
Цей інноваційний трейлер називається Schmitz S.CUe Cool Smart. Експлуатувати його буде голландська транспортна компанія Cornelissen, фінансуванням транспортного засобу займалася фірма з прокату TIP, а замовником вантажів стала мережа продуктових супермаркетів Albert Heijn.
Електричний рефрижератор працює в парі із газовим сідельним тягачем Scania R410 LNG.
Особливості цього напівпричепа базуються в його вісьовому вузлі, який пов'язаний з електрогенератором. Коли автопоїзд спускається з пагорба або відбувається гальмування, то починається генерація електроенергії.
Вона надходить в акумуляторний блок ємністю 68 кВтг. Потім ця енергія використовується для живлення холодильного агрегату з потужністю 15,9 кВт і тепловою потужністю 9,1 кВт. Таким чином, дизельний двигун зовсім не потрібен.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, акумулятори розташовуються між опорами напівпричепа, там, де зазвичай знаходиться паливний бак, що забезпечує роботу холодильного агрегату. Важливо відзначити, що для зарядки цих батарей не потрібно багато часу.