Новий тягач орієнтований, перш за все, на ринок магістральних перевезень.
Випуск цього «капосника» став можливим завдяки впровадженню нових китайських дорожніх норм GB1589, що дозволило збільшити максимально допустиму загальну довжину автопоїзда до 18.1 м.
Автомобіль комплектується 13,48-літровим, 560-сильним двигуном Dongfeng Cummins Z14NS6B560 (Євро-6). Максимальний крутний момент мотора досягає 2650Нм. Агрегат працює в парі з 16-ти ступінчастою автоматизованою коробкою передач Fast C16JSDQXL260.
Оскільки вантажівка призначена для далекобійної логістики, то внутрішній простір кабіни передбачає комфортні умови для трьох водіїв.
Ваговоз був налаштований з пневматичною підвіскою, 7-тонною передньою віссю, 18-тонними провідними мостами Hande, двома паливними баками, виготовленими із алюмінієвого сплаву (700 + 700 л) та великою кількістю сучасних електронних систем.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, споряджена маса транспортного засобу становить 8,87 тонн. Максимальна швидкість вантажівки не перевищує 110 км/год.