В Бельгії була відкрита станція заправки Н2, де воднем зможуть заправлятися річкові судна, вантажівки, автобуси, трейлери і легкові автомобілі.
Поруч зі станцією побудований електролізер, що виробляє водень, за «зеленою» технологією.
На додаток до нової станції, CMB.TECH презентує свою нову дизель-водневу вантажівку під назвою Lenoir. Новинка розроблялася в співпраці з фахівцями компаній Ekinetix, Balast Nedam Industriebouw, Alpha, Engineering, Maximator і Cummins.
Двохпаливна вантажівка, як повідомляється, має порівняну із дизельним аналогом ціну, та при цьому вона більш економічна та екологічна. Цікаво, що Lenoir - це символічна назва, яка відсилає до бельгійського винахідника Етьєна Ленуара, який в 1860 році створив перший двигун на водні.
Оскільки Н2 згорає в 10 разів швидше, аніж звичайна «солярка», то перед використанням попередньо створюється дизель-водневий коктейль. Після того, як він потрапляє в камеру згоряння, відбувається більш швидка реакція займання, і вся паливна суміш повністю згоряє.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в результаті зростає потужність двигуна, скорочується кількість шкідливих викидів, і підвищується паливна ефективність, приблизно на 10%.