Новинка отримала змінену передню панель з хромованими сотами. При цьому вона інстальована в алюмінієвий каркас V-подібної форми.
H2 в вантажівці генерується від двох (недавно модернізованих) блоків паливних елементів потужністю по 90 кВт кожний. Ця модернізація стосується збільшення довговічності джерел палива, а також підвищення енергоефективності.
Встановлений електродвигун розвиває потужність 350 кВт і видає 2237 Нм крутного моменту. Мотор агрегатований із 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач Allison.
Водень, в кількості 31 кг, зберігається в семи герметичних резервуарах під тиском 350 Бар.
В електромобілі присутнє додаткове джерело енергії у вигляді трьох буферних акумуляторних батарей із сумарною ємністю 72 кВтг (раніше була тільки одна).
Максимальна дальність поїздки на одній заправці воднем у XCIENT Fuel Cell 2021 становить близько 400 км. Процес заправки баків займає від 8 до 20 хвилин, в залежності від температури навколишнього середовища.
До переліку електронних систем входять: інтелектуальний круїз-контроль (SCC); електронна гальмівна система (EBS); система попередження про виїзд з смуги руху (LDW) і система запобігання зіткнення з транспортним засобом, що рухається попереду (FCA).
Максимальна швидкість новинки обмежена електронікою на позначці 85 км/год.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, XCIENT Fuel Cell 2021 буде доступний тільки в конфігураціях шасі 4×2 і 6×2. Повна маса цих транспортних засобів складе 19500 і 27500 кг відповідно (раніше була тільки модель 4х2 з повною масою 18 тонн).