Голландські фахівці взяли стандартне шасі 8×8 з колісною базою 5600 мм (відстань між 1 і 3 вісями). Тобто проміжок виявився досить великим, і втручатися в ходову частину транспортного засобу не довелося. Таким чином, додаткову підйомну вісь з поодинокими колесами інсталювали в самий центр шасі.
Цікавим виявився підбір коліс, який включає три різних розміри.
Перші дві вісі взуті в шини, розміром 375/90 R22,5. Третя (додана) вісь отримала набагато менший розмір коліс - 385/65 R22,5. Зате четверта і п'ята вісі мають 24-дюймові диски і подвійну ошиновка коліс розміром 325/95.
Що стосується вісьових навантажень, то перша має 10 тонн, друга допускає 11,5 тонн, третя - знову 10-тонна, а завершує цей набір 38-тонний тандемний комплект. Чотири «заводських» вісі отримали ресорну підвіску Xtreme, а додаткова вісь, закріплена в Нідерландах, обладнана пневматичною підвіскою.
Новий Renault K 10×8 виглядає досить переконливо завдяки сталевому бамперу з великим кутом входу, захищеним фарам, міцній рамі і просторій кабіні. Крім того, за лівими дверима встановлена сходинка з ручкою, щоб водій міг зазирнути в бункер під час завантаження.
При переобладнанні самоскида були переміщені паливні баки, ємність для AdBlue, батарейний відсік і вихлопна труба. Каталізатор системи нейтралізації розташувався між 1 і 2 вісями. На замовлення було виготовлено 345-літровий паливний бак, який закріпили з правого борту між 3 і 4 осями. Ємність з AdBlue виявилася на неприродно високій позначці.
До постійних фабричних елементів належать 13-літровий 480-сильний двигун Renault і автоматизована коробка передач OptiDriver Xtrem. Трансмісія має спеціальне програмне забезпечення, що покращує переміщення ваговоза по бездоріжжю.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, самоскид оснащений кузовом фірми Ruizeveld з жорстким і автоматичним навісом. Споряджена маса транспортного засобу становить 19,8 тонни, а повна, як уже повідомлялося, не перевищує 50 тонн.